joi, 9 iulie 2009

Telefonul nu mai suna

ACASA - locul unde ar fi trebuit sa fiu azi. As fi deschis usa, as fi intrat in camera, m-as fi asezat pe pat si as fi ramas asa cateva minute, in liniste. Ar fi sunat telefonul si as fi auzit glasul Geaninei care poate mi-ar fi spus vesela ca are credit dar ca in curand va fi iar "in perioada de gratie". Am fi mers pe Copou si am fi stat pe o banca ore in sir, vorbind despre cat de fain a fost la nunta Emmei. Apoi ar fi sunat Dana si mi-ar fi spus cu vocea aproape taiata ca e in drum spre casa si ca ne vedem in statie, in Piata Unirii. Am fi sunat "la Feli" care in premiera ar fi auzit telefonul si am fi mers in Acaju. Dupa un Red's am fi mers in parcul de la CCS, asa cum am facut si inainte sa plec.

Acasa e locul unde nu sunt azi. Maine nu vin "la birou", asa cum se spune aici si mi-am schimbat deja mesajul de la casuta vocala. Acum spune: "The person cannot be reached. She is on the beach, having a sun bath. Try calling tomorrow."

PS: fetele ne vedem pe 26 :*

Un comentariu:

  1. Ne vedem in Unirii pe 26, la ora 8..am vorbit si cu Feli. Acum fug la o intalnire dar ne vedem mai incolo.

    Cu vocea aproape taiata, mi-e dor de tine si sa nu uiti sa imi aduci o scoica.

    RăspundețiȘtergere