luni, 21 septembrie 2009

Cum am ratat sfarsitul lumii

SFARSIT – pe 09.09.2009 m-am trezit la 7. Am ajuns la radio, am intrat in emisie, m-am asezat pe scaun si cand sa citesc ziarele, metodic, in ordine alfabetica, ce sa vezi? Aflu de la piticuxxx ca e sfarsitul lumii. Ridic o spranceana, accesez linkul trimis si vad scris cu litere mari: “azi, 09.09.2009 ar fi trebuit sa fie sfarsitul lumii”. Am dat stirea pe post, am facut cateva glumite cu o colega, m-am gandit ca ar fi cam peste mana sa vina Apocalipsa acum, cand a reaparut pe piata REDD’S si cand inca mai este cald afara, dar in pana la sfarsitul zilei am uitat.

Mi-am adus aminte azi ca in urma cu 11 zile ar fi trebuit sa fie sfarsitul. Pe Elodia insa nu am uitat-o nici o clipa.

PS: nu garantez corectitudinea id-ului de mess mai sus mentionat. Nu va recomand sa il bagati in lista de prieteni :)

4 comentarii: