joi, 1 octombrie 2009

Timpul are rabdare

AMINTIRE, amintiri - traim pentru a le aduna, pentru povestile pe care le spunem in trei cuvinte pe mess sau pentru peretii nostri nevaruiti de pe Facebook. Le adunam ca pe niste cioburi de sticla necioplite dar colorate si speram ca la sfarsit vom avea ce lasa in urma. Vrem sa se spuna despre noi ca am fost buni, marinimosi, profesionisti, descurcareti, ca am fost. In sase ani am reusit sa aflu ce se va spune despre tine. Astazi va spun doar inceputul unei povesti care se va termina undeva peste 60 de ani sau poate mai mult.

Am plecat pe jos la Hadambu, am chiulit o singura data, am mers pe scurtatura aia care ne-a pierdut in orasul in care stam de 21 de ani si am dormit in boxa. Te-am auzit cantand prima data la karaoke, te-am vazut plutind cu capul in apa si dansand pe muzica rock. Ai inceput o poveste care va fi cea mai colorata din folderul meu cu amintiri. Tu m-ai invatat ca timpul e relativ, ca planurile nu isi au mereu rostul, ca totul se poate face cu rabdare. De asta, astazi dau zilele inapoi si iti spun La multi ani Geanina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu